četrtek, 24. september 2015

Jelenčka

Novoletna voščilnica je nastala na hitro
 iz lanskih ostankov, ker želim porabiti
 staro zalogo pri letošnjih voščilnicah.
In tu je ena opcija po skici.


Uporabila sem tudi novo šablono pentlji
od Tine za Rayher. Zato jo tudi prijavljam
v galerijo meseca Septembra.

Nellie Snellen's Multi Frame Die - Poinsettias

Prijavljam jo na naslednje izzive:

20 komentarjev:

  1. Embossing the background was lovely and the main image is vintage. Again thank you so much for taking time to post your very creative art with us this week at Word Art Wednesday in our 202nd AG challenge!
    Blessings and Hugs, Carole

    OdgovoriIzbriši
  2. Super porabljeni ostanki. Pri meni pa se še kar nabirajo in nabirajo :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra si, da takole porabiš ostanke. Meni to nekam ne gre od rok :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, sem mislila, da sem samo jaz tako nemarna z ostanki, pa mi je kamen padu s srca....tudi Vladka in Moi sta. Enostavno mi ne gre in ne gre s temi ostanki....mogoče jih bom kdaj samo napopala na slikarsko platno in naredila sliko , ki jo bom poimenovala.....VELIKA NEMARNICA.
    Imata ideje ni kaj, porabita vse, krasno uspe, in to mi je všeč.....čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo novoletno voščilnico si naredila in balonček je zelo lep :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

      Izbriši
  6. Great card design and adorable image. Thank you for joining in our Cute Critters/Christmas challenge at Fab'n Funky.
    Alison x

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz sem med tistimi, ki se ji ostanki kopičijo, tebi jih je fino uspelo porabiti.

    OdgovoriIzbriši
  8. So beutiful this was! Love The colouring and The image is so Cute
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Cicci :))
    TTCRD DT
    ciccividpennan {My Blog}
    Through The Craft Room Door

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna novoletna voščilnica je nastala iz starih zalog. Pentljica je čudovita in super si jo umestila. Zase dvomim, da mi bo uspelo porabiti kaj od lanskih zalog. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  10. So cute . Thanks for joining us at soc . Good luck
    Caroline dt

    OdgovoriIzbriši
  11. Luštna jelenčka, prav fajn si porabila ostanke (najbrž nam večini delajo sive lase, ko se tako pridno nabirajo in težko pridejo na vrsto). Pentlja je čudovita, idealna za na vrh bunkice. Hvala za sodelovanje v CRAFT-alnici, Maja

    OdgovoriIzbriši
  12. What a sweet card.Love the texture and papers.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week.
    Lisa x

    OdgovoriIzbriši
  13. A lovely card. Thanks for sharing at Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Rebecca x

    OdgovoriIzbriši
  14. Thank you so much for joining our challenge! Good luck :)
    Marzena
    Card Mania DT

    OdgovoriIzbriši
  15. Awww...such a sweet card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  16. A great card - thanks for joining us at the Crafty Calendar Challenge.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  17. Lovely creation! I love design and embossing background!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge and sorry for late comment!
    Ileanaxx

    OdgovoriIzbriši
  18. Ti si pa že pridna. Luštna novoletna voščilnica.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši