sreda, 29. oktober 2014

Božične sveče

Tako pa je tudi meni uspelo po dolgem času narediti nekaj voščilnic ;)
Odločila sem se za preprosto voščilnico.

Prva je nastala čisto preprosta ;)

Pri drugi sem kod dodatek uporabila še embossing mapico ;)

Tretjo sem po robovih še dodatno zasenčila ;)

Tako drage moje zdaj pa še vprašanje za vas,
katera je lepša !?
Hvala za vse vaše komentarje ;)


Prijavljam jo na naslednje izzive:

19 komentarjev:

  1. Preproste ali ne preproste meni so všeč.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so vse, jaz bi si izbrala tretjo z zlato bunkico, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa kolekcija, ki deluje zelo spokojno. Mi je pa zelo všeč z osenčenim robom.
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so, jaz sme za tretjo - osenčeno verzijo :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep trio, tudi meni je senčena malo bolj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiv trio. Če že moram izbirati bi se odločila za zadnjo s senčenjem :)

    OdgovoriIzbriši
  7. All three cards look great on the kraft card stock. Thanks for sharing with us this month at Natalie & Amy's.
    Kim x

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimiv in zelo lep trojček voščilnic. :-) Če že sprašuješ, je meni za odtenek najbolj všeč ta tretja z zasenčenimi robovi. :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne so vse tri ampak če bi se morala odločit, bi se sigurno za drugo, kateri si dodala embosing srajčko. čao

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow, these are all gorgeous!
    Thanks for joining the TTCRD challenges.
    Hugs,Sandra

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse tri so zelo lepe, tretja pa mi je vseeno najlepša, zaradi zlate bunkice in senčenega robu. Tudi mene še čaka ta šablona. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. These are beautiful, very classy. Thank you for playing along with us at 613 Avenue Create. I hope you join us again. ~ Lizzy DT

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni so prav vse tri zelo lepe. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. So very beautiful and elegant. Thanks for joining us at Creative Card Crew this fortnight. Good luck. Maggie - DT

    OdgovoriIzbriši
  15. Great project!

    Thanks for joining us at RRR. Hope to see you again soon.

    Jenn
    DT

    OdgovoriIzbriši
  16. Vse tri so krasne, izbrala pa bi tretjo s senčenim robom in zlato bunkico :)

    OdgovoriIzbriši